12.05.23

Jag trodde verkligen att du skulle hålla dina löften efter allt som hänt den senaste tiden, men jag hade fel... så fel... Men nu lovar jag dig att jag aldrig någonsin ska lova något gentemot dig heller, tills du inser att det är ett helvete att leva i ovisshet! Du skulle behöva vara inlåst ett par månader och se hur mycket dina ord verkligen betyder för oss patienter. Ingen borde få det jobb du har om man inte vart sjuk själv... grymt men så sant!

Plötsligt slockar en låga
som värmt och givit allt
Ett ljus blåses ut och plötsligt
känns allt så isande kallt
Någonting brister stilla
en röst, en sång dör ut
Och strax förnimmer man tydligt
att ingenting är som förut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0