12.05.21

Ångest måste vara den värsta sjukdomen som kan drabba en människa. Aldrig tappar man hoppet så djupt som när ångesten sätter in sina klor i kroppen på en. Lämna mig bara ifred jävla ångest så kommer detta att ordna sig. Nog tjatat om ångest, den vill man egentligen inte behövs nämna alls så det är lika bra atg skita i det! Tänkte berätta om gårnatten som jag fick lov att spendera på akuten efter ett kraftigt anfall som resulterade i att jag tappade krafter och reflexer i höger sida av kroppen. Dessa jävla kramper! Känner mig som en gnällkärring idag och jag förnekar inte att jag är en sådan heller! Känns i alla fall bättre i kroppen idag så det får jag väl skriva på min "positiva-saker-lista". En till sak som jag ska skriva dit är att det gått så bra att vara hemma i helgen och att det är här på avdelningen som ångesten kommit som mest! Börjar trots mina bekymmer se att det kanske kommer att gå att åka hem igen under min livstid. Nu ska jag överlämna lite blod till personalen. Tack och hej!

Vill hitta en väg ur
mitt vilsna hjärta
vill säga farväl
till all denna smärta
Hur gör man när
inga krafter finns kvar
När man tvivlar på att
någonsin hitta ett svar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0