12.01.22

Den sista veckan av januari börjar snart... William tyckte idag att jag skulle skotta mer ute på gården så att det skulle bli sommar nu. Kan inte säga att jag skulle bli ledsen om jag vaknade i morgon och det var tjugo grader varmt och grönt gräs. Är så less på vintern trots att det knappt varit någon vinter än.
Låt tiden få rinna iväg ett tag... snälla... snälla...
Imorgon ska jag försöka mig på att åka på medlefors igen. Jag hoppas att jag står på benen, annars blir jag nog utvisad från stället. Ska väl förhoppningsvis gå bra. Som jag skrev tidigare så önskar jag bara att dagarna ska gå så fort som möjligt just nu och att våren och sommaren ska infinna sig i vårt hemska land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0