12.01.18

Ligger än en gång nere i soffan och har vaknat ett par timmar innan väckarklockan förväntas ringa. Antingen håller jag på att bli pensionär eller så är det nåt problem med mina mediciner. Jag vet egentligen inte vad jag ska hoppas på, medicinerna går väl kanske lättare att åtgärda i alla fall.!
Gårdagen bestod i ett besök på medlefors. Väl där fick jag vara med på min första föreläsning och visst var det en helt okej sådan men jag har så svårt för vissa grupper av människor. Jag anser att när man går på en föreläsning så tar man med sig ett block och penna och lyssnar och anteckning det som sägs. Näe, inte där. Där kollas mobilen var femte minut och några tog upp bärbara datorn och satte sig med den. Några satt och ritade medan en sista grupp var fullt upptagna med att skicka sms. Vi har 24 personer på föreläsningen och jag tror att 3 stycken hade ett kollegieblock med sig...?!
Hur som helst så blir det att vara där ett gäng lektioner fram till nästa torsdag då jag ska träffa Mikael igen så får vi se vad det blir av det.!
Och som avslutning ska jag berätta att idag sker en stor händelse... jag ska klippa mig... och troligtvis bli blond igen!!

"En gång dum, alltid dum!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0