12.01.16

Klockan är snart tre på natten och jag ligger i soffan och försöker andas mig genom min smärta i höften. Blir inte detta bättre till i morgon så måste jag nog iväg på vårdcentralen och höra mig för. Blir så jävla less! Men det är nog bara att inse att min kropp är inte i form för att starta upp fotbollen ännu. Ont som fasen i knäet och nu i höften... Blir att ringa Viken i morgon och meddela detta. Ledsamt.... mycket ledsamt....
---------------------------------
Ibland känner jag mig så otroligt vilsen. Jag bara söker och söker efter en gemenskap utanför mitt hem. Har världens finaste familj men vissa gånger är det så härligt att ha några öppna armar utanför husets väggar. Exempelvis, arbetskamrater eller fotbollslaget. Men jag måste nog inse att jag inte kommer någon vart med att påbörja saker överallt för att sedan tvingas avsluta dem lika fort som jag påbörjat dem. Min absolut svagaste sida är att jag ständigt söker bekräftelse på att jag gör något bra... Och jag tror att det har vart en stor del i mitt dåliga mående.
---------------------------------
Mina planer för dem närmaste månaderna kommer att bli att delta i Spira på medlefors samt att lösa ett gymkort här i Bureå så jag kan komma igång i min egen takt. Och en sista punkt blir att försöka att få i mig vettig mängd mat varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0