12.01.07

En dag med träning och snöskottning börjar gå mot sitt slut. Känner verkligen att orken blir bättre och bättre för varje dag som går. Så skön känsla! Det enda som är lustigt är att jag har så svårt att tillåta mig själv att bli frisk. Jag går och är så fruktansvärt rädd för att falla igen. Men nu ska jag verkligen försöka att flytta mina tankar till det positiva istället för att hela tiden gå omkring och tänka på dem fruktansvärda år som varit.

Barnfritt inatt och det vill säga film ikväll och sovmorgon i morgon. Nice!

Jag har vandrat som en vilsen stenstaty
Jag har vart på rymmen utan någonstans att fly
Men nu är det slutet på resan och början på en ny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0